Ben 10 oyunları

Ben 10 oyunlarının kahramanı Ben 10 kimdir? Ben 10'in tam adı "Ben Tennyson". Yaz tatili başladığı sırada kuzeni Gwen ve büyük babaları Max ile kamp gezisine giderler. Ben Gwen'le kavga eder. Sonra ormana doğru gider, herkesten uzak yanlız kaldığı için sevinir. Bu sırada yerde uzaylı kabuklu birşey görür. Bulduğu gizemli maddenin adı Omnitrix'tir. Ben 10 maddeyi incelerken madde atağa geçerek bileğine yapışır ve ona farklı bir yetenek verir. Ben bu yeni düzenli yetenekleri ile başkalarına yardım etme sorumluluğunu anlar...

 Böylece Ben 10 maceraları başlar.

ben 10 oyunları
Ben 10 oyunları da Ben 10 kahramanını konu alan oyunlardır. 

Bol maceralarla dolu Ben 10 kahramanlıklarını içeren Ben 10 oyunları çocuklar tarafından yoğun ilgi ile karşılanmaktadır.

İyi oyunlar diliyoruz.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara Su Tesisatı ve Kaçak Tespiti

Angry Birds Aslında Bir Başarı Hikayesi

En eski oyunlar